9.
Drager 8: Responsief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen
Responsief vermogen verwijst naar de mate waarin bestuursleden en schoolleiders openstaan voor en in staat zijn om een antwoord te formuleren op externe vragen en verwachtingen.
*
Ondertitel
van de lickert-block
-
Helemaal oneensEerder oneensNoch oneens/noch eensEerder eensHelemaal eens
-
In het vormgeven van hun onderlinge samenwerking gaan het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen actief op zoek naar de mening van externen.
-
De manier waarop het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen samenwerken speelt in op evoluties in de samenleving.
-
In het vormgeven van hun relatie staan het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen open voor impulsen van externen.
-
In hun onderlinge samenwerking ervaren het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen de contacten met externen als ondersteunend.
Wens tot verandering
*
Ondertitel
van de lickert-block
-
Helemaal niet waarNiet waarWaarHelemaal waar
-
In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van responsief vermogen?
© Katholiek Onderwijs Vlaanderen
Algemene voorwaarden