5.
Drager 4: Gedeeld leiderschap in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Gedeeld leiderschap verwijst naar de participatie van bestuursleden en schoolleiders in de besluitvorming in het schoolbestuur.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen nemen de tijd voor grondig overleg bij het nemen van belangrijke beslissingen.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen toetsen beslissingen goed bij elkaar af.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen zijn ervan overtuigd dat ze door onderlinge afstemming tot betere besluiten komen.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen stimuleren elkaar om deel te nemen aan besluitvormingsprocessen.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van gedeeld leiderschap?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 2: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en schoolleiders Beleidsvoerend vermogen in relatie met de schoolleider(s)