2.
Drager 1: Doeltreffende communicatie in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Doeltreffende communicatie richt de aandacht op formele en informele communicatie-initiatieven van bestuursleden en schoolleiders om tegemoet te komen aan informatiebehoeftes en aan wensen tot wederzijdse afstemming.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur stelt informatie vlot beschikbaar aan de schoolleiders van zijn scholen.
  • Er is voldoende ruimte voor informele communicatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen communiceren op een open manier met elkaar.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen staan in de wijze waarop zij communiceren op gelijke voet met elkaar.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van doeltreffende communicatie?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 2: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en schoolleiders Beleidsvoerend vermogen in relatie met de schoolleider(s)