4.
Drager 3: Gezamenlijke doelgerichtheid in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Gezamenlijke doelgerichtheid omvat het werken vanuit een richtinggevende visie, missie en kernwaarden die door bestuursleden, schoolleiders en andere betrokkenen gedragen wordt.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen werken samen naar een duidelijk doel toe.
  • Tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen bestaat er consensus over wat zij voor elkaar dienen te betekenen.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen voelen zich verbonden met elkaar.
  • Tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen worden de verwachtingen die men heeft ten opzichte van elkaar helder geëxpliciteerd.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van gezamenlijke doelgerichtheid??

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 2: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en schoolleiders Beleidsvoerend vermogen in relatie met de schoolleider(s)