3.
Drager 2: Ondersteunende relaties in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Ondersteunende relaties verwijzen naar de mate waarin de professionele en persoonlijke relaties tussen bestuursleden en schoolleiders als ondersteunend ervaren worden.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen vertrouwen elkaar.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen voelen zich door elkaar ondersteund in de uitoefening van hun werkzaamheden.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen maken goed gebruik van elkaars deskundigheid.
  • Het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen werken als een hecht team samen.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van ondersteunende relaties?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen. 

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 2: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en schoolleiders Beleidsvoerend vermogen in relatie met de schoolleider(s)