- Over het instrument
- Overwegingen vooraf
- Kenmerken van de respondenten
- Resultaten: beleidsvoerend vermogen binnen het sb
- Resultaten: beleidsvoerend vermogen in relatie sb en schoolleiders
- Resultaten: beleidsvoerend vermogen in relatie sb en de codi van de sg
- Resultaten: beleidsdomeinen (voor bestuurders en eventueel schoolleiders)
- Reflecties
- Conclusie en acties
Reflecties
Deze tekst nog bespreken en aanpassen:
In deze stap brainstormen jullie over mogelijke oorzaken voor de sterktes en de groeikansen en gaan jullie op zoek naar verklarende hypothesen. Denk daarbij zowel aan zaken die je zelf als bestuurder of schoolleider in de hand hebt, als factoren die je niet of minder in de hand hebt.
Het is zinvol om hierbij verschillende perspectieven te betrekken.
In sommige situaties kan het zinvol zijn om hypothesen bijkomend te onderzoeken.
In deze stap brainstormen jullie over mogelijke oorzaken voor de sterktes en de groeikansen en gaan jullie op zoek naar verklarende hypothesen. Denk daarbij zowel aan zaken die je zelf als bestuurder of schoolleider in de hand hebt, als factoren die je niet of minder in de hand hebt.
Het is zinvol om hierbij verschillende perspectieven te betrekken.
In sommige situaties kan het zinvol zijn om hypothesen bijkomend te onderzoeken.
© Katholiek Onderwijs Vlaanderen