Resultaten: Beleidsvoerend vermogen in relatie SB en schoolleiders
Resultaten: Beleidsvoerend vermogen in relatie SB en schoolleiders

Doeltreffende communicatie in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief doeltreffende communicatie SL
  • Neutraal doeltreffende communicatie SL
  • Positief doeltreffende communicatie SL
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Ondersteunende relaties in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief ondersteunende relaties SL
  • Neutraal ondersteunende relaties SL
  • Positief ondersteunende relaties SL
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep
Analyseer

Gezamenlijke doelgerichtheid in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief doelgerichtheid relaties SL
  • Neutraal doelgerichtheid relaties SL
  • Positief doelgerichtheid relaties SL
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Gedeeld leiderschap in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Gedeeld leiderschap SB - SL
  • Neutraal Gedeeld leiderschap SB - SL
  • Positief Gedeeld leiderschap SB - SL
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Geïntegreerd beleid in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Geïntegreerd beleid
  • Neutraal Geïntegreerd beleid
  • Positief Geïntegreerd beleid
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Geïntegreerd beleid
  • Neutraal Geïntegreerd beleid
  • Positief Geïntegreerd beleid
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep
Analyseer

Reflectief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Reflectief vermogen
  • Neutraal Reflectief vermogen
  • Positief Reflectief vermogen
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Innovatief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende

Responsief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de schoolleiders van zijn scholen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende