Resultaten: Beleidsvoerend vermogen in relatie SB en de CODI van de SG
Resultaten: Beleidsvoerend vermogen in relatie SB en de CODI van de SG

Doeltreffende communicatie in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief com SG
  • Neutraal com SG
  • Positief com SG
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Ondersteunende relaties in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen  

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief relaties SG
  • Neutraal relaties SG
  • Positief relaties SG
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Gezamenlijke doelgerichtheid in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief doelgerichtheid SG
  • Neutraal doelgerichtheid SG
  • Positief doelgerichtheid SG
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Gedeeld leiderschap in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Gedeeld leiderschap
  • Neutraal Gedeeld leiderschap
  • Positief Gedeeld leiderschap
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Geïntegreerd beleid in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Geïntegreerd beleid
  • Neutraal Geïntegreerd beleid
  • Positief Geïntegreerd beleid
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Reflectief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen 

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende

Innovatief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Innovatief vermogen
  • Neutraal Innovatief vermogen
  • Positief Innovatief vermogen
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

Responsief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de coördinerend directeurs van zijn scholengemeenschappen

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Negatief Responsief vermogen
  • Neutraal Responsief vermogen
  • Positief Responsief vermogen
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep