8.
Drager 7: Innovatief vermogen in de relatie tussen het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie

Innovatief vermogen richt de aandacht op de mate waarin het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie openstaan voor en omgaan met vernieuwingen, en erin slagen om vernieuwingen op een succesvolle manier te implementeren.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie creëren in hun onderlinge samenwerking een voedingsbodem voor vernieuwend handelen.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie stellen de in het verleden ontstane gewoontes en vanzelfsprekendheden in hun samenwerking in vraag.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie zetten elkaar ertoe aan om nieuwe werkwijzen en benaderingen uit te proberen.
  • Wanneer het schoolbestuur en zijn scholengemeenschappen voor een verandering in hun relatie staan, weten zij deze doeltreffend vorm te geven.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van innovatief vermogen?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?   Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 3: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en medewerkers met een coördinerende functie Beleidsvoerend vermogen in relatie met medewerkers met een coördinerende functie