5.
Drager 4: Gedeeld leiderschap in de relatie tussen het schoolbestuur en medewerkers met coördinerende functie

Gedeeld leiderschap verwijst naar de participatie van bestuursleden en medewerkers met coördinerende functie in de besluitvorming in het schoolbestuur.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie nemen de tijd voor grondig overleg bij het nemen van belangrijke beslissingen.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie toetsen beslissingen goed bij elkaar af.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie zijn ervan overtuigd dat ze door onderlinge afstemming tot betere besluiten komen.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie stimuleren elkaar om deel te nemen aan besluitvormingsprocessen.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van gedeeld leiderschap?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?   Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 3: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en medewerkers met een coördinerende functie Beleidsvoerend vermogen in relatie met medewerkers met een coördinerende functie