2.
Drager 1: Doeltreffende communicatie in de relatie tussen het schoolbestuur en de medewerkers met een coördinerende functie

Doeltreffende communicatie richt de aandacht op formele en informele communicatie-initiatieven van bestuursleden en medewerkers met een coördinerende functie om tegemoet te komen aan informatiebehoeftes en aan wensen tot wederzijdse afstemming.

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur stelt informatie vlot beschikbaar aan de medewerkers met coördinerende functie.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie hebben duidelijke afspraken over hoe de formele onderlinge communicatie dient te verlopen.
  • Er is voldoende ruimte voor informele communicatie tussen het schoolbestuur en de medewerkres met coördinerende functie.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie communiceren op een open manier met elkaar.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    matige wens
    sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van doeltreffende communicatie?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 3: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en medewerkers met een coördinerende functie Beleidsvoerend vermogen in relatie met medewerkers met een coördinerende functie