3.
Drager 2: Ondersteunende relaties in de relatie tussen het schoolbestuur en medewerkers met coördinerende functie

 Ondersteunende relaties verwijzen naar de mate waarin de professionele en persoonlijke relaties tussen bestuursleden en medewerkers met coördinerende functie als ondersteunend ervaren worden.  

*
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal oneens
    Eerder oneens
    Noch oneens/noch eens
    Eerder eens
    Helemaal eens
  • Het schoolbestuur en medewerkers met coördinerende functie voelen zich door elkaar ondersteund in de uitoefening van hun werkzaamheden.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie maken goed gebruik van elkaars deskundigheid.
  • In hun onderlinge samenwerking biedt het schoolbestuur de medewerkers met coördinerende functie voldoende ruimte om (het) eigen beleid (uit) te voeren.
  • Het schoolbestuur en de medewerkers met coördinerende functie werken als een hecht team samen.
Wens tot verandering *
Ondertitel van de lickert-block
  • Geen wens
    Matige wens
    Sterke wens
  • In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van ondersteunende relaties?

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?  Uw antwoord zal letterlijk opgenomen worden in het rapport. Deze vraag is niet verplicht om in te vullen.

animate__pulse

Sterk schoolbestuur 2.0 Module 3: Beleidsvoerend vermogen voor bestuurders en medewerkers met een coördinerende functie Beleidsvoerend vermogen in relatie met medewerkers met een coördinerende functie