Resultaten
Detailanalyse

DEELONDERZOEKSVRAAG 1

In welke mate zien leerlingen in hoe samenlevingen functioneren?

De leerlingen begrijpen hoe sociale en culturele factoren het samenleven in een multiculturele 
samenleving beïnvloeden. 

  • Titel
Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

De leerlingen begrijpen hoe economische factoren de samenleving beïnvloeden.

  • Titel
Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

De leerlingen begrijpen hoe politieke en juridische factoren de samenleving beïnvloeden.

  • Titel
Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

DEELONDERZOEKSVRAAG 2

In welke mate begrijpen de leerlingen hoe mensen gepast met elkaar omgaan in onze samenleving?

De leerlingen begrijpen hoe mensen gepast met elkaar omgaan in onze samenleving. 

  • Titel
Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep