9.
Drager 8: Responsief vermogen binnen het schoolbestuur

Responsief vermogen verwijst naar de mate waarin bestuursleden openstaan voor en in staat zijn een antwoord te formuleren op externe vragen en verwachtingen.

In dit schoolbestuur... *
Ondertitel van de lickert-block
  • Helemaal niet waar
    Niet waar
    Waar
    Helemaal waar
  • … gaat men actief op zoek naar de mening van externe partners.
  • … zijn de contacten met externe partners zo ingericht dat de bestuursleden deze als ondersteunend ervaren.
  • … staat men open voor impulsen van externe partners.
  • … is er een breed netwerk met stakeholders uit socio-economische en culturele milieus.
  • … speelt men in op evoluties in de samenleving.
  • … toetst men eigen overtuigingen aan die van externen.
  • … speelt men in op actuele ontwikkelingen.

In welke mate wenst u in de toekomst verandering op het vlak van responsief vermogen?

Antwoorden is verplicht.

Wenst u een antwoord te verduidelijken of een bijkomende reactie te geven?
(Uw antwoord zal letterlijk worden opgenomen in het rapport. Deze vraag is   niet verplicht   in te vullen.)

animate__pulse

Sterk Schoolbestuur 2.0 Dragers van beleidsvoerend vermogen binnen het schoolbestuur