Resultaten
Detailanalyse

DEELONDERZOEKSVRAAG 1

In welke mate kunnen leerlingen handig hoofdrekenen?

De leerlingen lossen de bewerkingen op via handig hoofdrekenen.

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

DEELONDERZOEKSVRAAG 2

In welke mate kunnen leerlingen schatten, meten en rekenen met maateenheden in betekenisvolle situaties?

 De leerlingen rekenen en betalen met gepast geld in betekenisvolle situaties.

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

 De leerlingen berekenen tijdsduur en snelheid in uren, minuten en seconden.

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep

DEELONDERZOEKSVRAAG 3

In welke mate kunnen leerlingen gegevens vanuit grafieken correct en nauwkeurig interpreteren?

 De leerlingen interpreteren gegevens vanuit grafieken correct en nauwkeurig.

Analyseer
Gekozen eigenschap: Gebruik bovenliggende
  • 2022
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2023
    33 25
    33 25
    33 25
  • 2024
    33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • 33 25
    33 25
    33 25
  • Behaalt minder dan 50%
  • Behaalt tussen 50% en 80%
  • Behaalt meer dan 80%
  • Vlaams gemiddelde
  • Referentiegroep