DEELONDERZOEKSVRAAG 1
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen hebben een verzorgde uitspraak.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate lezen de leerlingen het Franse gedicht voor zonder fouten tegen de uitspraak?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen lezen vlot.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate lezen de leerlingen het Franse gedicht verstaanbaar voor?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
DEELONDERZOEKSVRAAG 2
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De boodschap komt over voor een Franstalige.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate beschrijven de leerlingen de verschillen in het Frans zodat een Franstalige deze begrijpt?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen gebruiken de juiste zelfstandige naamwoorden.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate kennen de leerlingen de zelfstandige naamwoorden?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen gebruiken de correcte lidwoorden bij de zelfstandige naamwoorden.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate gebruiken de leerlingen de juiste lidwoorden?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties ...?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen gebruiken juiste negatie, voorzetsels en kleuren.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate gebruiken de leerlingen de correcte negatie en voorzetsels en kennen ze de kleuren?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties …?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
-
Voorspelling
-
Na analyse
De leerlingen gebruiken juiste zinsstructuren.
behalen 80% of meer | |||
---|---|---|---|
behalen tussen 50% en 80% | |||
behalen minder dan 50% |
100%
90%
80%
70%
60%
50%
40%
30%
20%
10%
0%
- Eigen school
- Referentiegroep
- Vlaanderen
Toelichting
In welke mate formuleren de leerlingen het verschil in een eenvoudige correcte zin of structuur?
Hulpvragen voor analyse
- Herkennen we deze resultaten?
- Komen de resultaten overeen met andere evaluaties, observaties …?
- In welke mate had de afnamecontext invloed op de resultaten?
Meenemers
Sterkte of groeikans?
-
Dit was de voorspelling
-
Na deze analyse?