logo

Analyserapport

Welkom XXXNAMEXXX
  • afmelden
IDP4 - Mens & maatschappij - Tijd en ruimte
Analyserapport
  • Over de toets
    • Inhoud en doelen
  • Overwegingen vooraf
    • Afnamecontext
    • Voorspellingen
  • Resultaten
    • Vergelijkingspunten
    • Globale analyse
    • Detailanalyse
  • Reflecties
    • Sterktes
    • Groeikansen
    • Meer resultaten
    • Andere data
  • Conclusies en acties
    • Conclusies
    • Inspiratie voor acties
    • Onze acties
Reflecties
Andere data
Hoe vaak hebben we aan de doelen gewerkt?

Vanuit de digitale planningstool van je school kun je overzichten genereren van de doelen die jullie selecteerden. Hoe vaak stonden de getoetste doelen in de aangeboden onderwijsarrangementen in de focus? Misschien geven deze data ondersteuning bij het nadenken over de sterktes en groeikansen. 

  • Aan de slag met data uit de Zill-monitoringvragen
  • OWti2
    Tijdsbegrippen en verschillende soorten kalenders functioneel gebruiken
    • OWti3
      Gebeurtenissen uit het eigen leven en uit de geschiedenis verkennen en in de tijd situeren
      • OWti5
        Ervaren, onderzoeken, vaststellen en uitdrukken hoe de werkelijkheid verandert en de kennis erover evolueert in de tijd
        • OWru5
          Een landschap gericht waarnemen en op eenvoudige wijze onderzoeken waarom het er zo uit ziet
          • OWru6
            Kaartbegrip, oriëntatie- en kaartvaardigheid ontwikkelen
            • OWru7
              Als vaardige voetganger of fietser de verkeersregels kennen en toepassen en de veiligheid van verkeerssituaties in de omgeving inschatten
              • OWru9
                De voor- en nadelen van duurzame en niet-duurzame manieren om mensen, dieren en goederen te verplaatsen vergelijken en illustreren
                Vorige Volgende
                © Katholiek Onderwijs Vlaanderen
                Algemene voorwaarden